Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Dear Friend
23 May 2012 • 01:29 • 0 comments

 
 NORHALIMATUN               RAJA AZIRA

Asslammualaikum
hm hm, korang tengok lah persahabatan yang murni dalam gambar diatas. aku sungguh tak percaya persahabatan antara mereka telah disia-siakan begitu sahaja. kemesraan mereka tidak lagi terpapar. semuanya bertukar menjadi tidak bertegur sapa. sumpah aku sedih. aku sedih kerana kedua-duanya adalah sahabat aku juga. aku tidak pasti apa sebenarnya punca semua ini. tapi aku berharap sangat diaorang boleh menyelesaikan masalah antara satu sama lain dengan cara yang baik dan kembali seperti dulu. pastinya sebagai seorang sahabat, aku tidak mahu ade yang berbelah bagi atau ketidak puasan hati. walaupun pada mereka masalah yang dihadapi  sangat mencabar, tapi segala masalah boleh selesai. percayalah kawan. aku bukan seorang sahabat yang sempurna bagi mereka tapi aku cuba untuk perbaiki semuanya sebelum terlambat. maaf tiada niat untuk masuk campur. aku cuma nak korang baik k baik. RAJA, siapa boleh gantikan tempat matun dalam hati kau ? MATUN, siapa boleh gantikan tempat raja dalam hati kau? even aku sendiri pon aku rase aku tak boleh. persahabatan korang sangat ikhlas. aku penat bertanyakan soalan yang sama setiap hari "da oke" dengan jawapan yang sama "belum". cubalah kau fikirkan balik, kalau nak keluar , tiada raja tiada matun. ade raja ade lah matun. tolonglah kawan sedar, bahawa korang perlukan satu sama lain. walaupun masing-masing telah ade kawan baru atau ade orang lain yang berjaya gantikan matun atau raja, aku cakap, takan sama ! kalau betul orang baru yang korang ade tuh sayang korang, dia pasti akan bertindak atau buat sesuatu supaya korang berbaik dan bukan hanya membiarkan sahaja. aku tahu korang sedih sakit kecewa hampa kehilangan seorang sahabat kan ? walaupun senyuman masih terukir di bibir korang, aku tahu korang sedih atas ape yang telah berlaku. tolonglah sahabat aku mohon, buka hati korang untuk terima dia kembali dan anggap sahaja perkara yang telah berlaku hanya sejarah hitam. aku tahu pahit nak menelan tapi lagi manis kalau korang seperti dulu ♥

aku mintak maaf kalau tindakan aku melampau atau sakitkan hati korang, aku cuma mahukan semuanya seperti dulu. terpulang pada korang untuk menilai , terima kasih. 

Afzan's Wife



Disclaimer

Assalamualaikum and Hello stalker.
YOU KNOW MY NAME BUT NOT MY STORY SO PLEASE READ FIRST THEN YOU CAN MAKE A CONCLUSION


Facebook|Twitter
« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Sunshine

Search your name in the box. Please infrom me if your name is not there.



Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Nur Ati
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google