Dashboard | +Follow
Like A Paradise
i can take it anymore
27 December 2011 • 12:01 • 0 comments

Assalamualiakum :') 
sekarang dah pukul 3:30. aku masih tak boleh tidur menahan air mate. aku tak pasti aku nangis happy ke sedih. sebab ape yang bermain dalam kepala otak aku nie macam-macam. macam-macam kenangan aku dengan dia. bertitis-titis air mate aku jatuh. semuanya bermakne bukan lah sia-sia pade aku. aku tak dapat bayangkan relation yang dah dekat setahun nie over cegitu jehh :'( and aku tak akan biarkan benda tuhh terjadi. macam mane pun orang kate setiap pertemuan pasti ade perpisahan. aku doa sangat kat tuhan moge aku sentiasa ade tempat dekat hati dia walaupun relation kite kadang agak goyah macam rumah nak roboh. macam semenjak dua ni. mula-mula kite text macam biasa then gaduh. maybe sebab dah terlalu rindu soo ade je hal nye. salah faham selalu menjadi bahan utama kite. kite gaduh sebab sayang. tapi ape seksa nye hati. hati yang sakit. dalam minggu ni je da berape kali tak bertegur. pasal tak bertegur aku selalu fikir pasal kau. ini la itu la macam-macam aku nak tawu. tapi sumpah hari ni aku da tak tahan lagi. give me time to release tention. kau rase laa kan, relation macam ni bole tahan lame ke :'| kalau aku diam thats means aku da penat. and aku anggap its over. new topic will be on. rindu aku terubat time kite jumpe barape minute dekat angsana tadi tuhh je. tak cukup sumpah tak cukup. dekat rumah kau bole tambah pulak lagi. semua orang cakap tak nak kalah kan tapi tak kan dengan aku pon tak boleh mengalah. kite cakap pasal benda tuh sampai kau sendiri yang sakit hati. kau suruh aku fikir cara sendiri kan , ni cara aku. bagi aku mase untuk hidup tanpe kau. tanpe sesiape kecuali keluarga. aku harap sangat kau jangan lah fikir time aku tade dengan kau aku pergi menggatal dengan lelaki lain. tak pernah terniat di hati nak buad cegitu. think positive please sayanggg. okay, kau nak buad ape buad ape walaupun berat hati aku nak benarkan kau buad benda yang aku tak suka. air mate aku ni untuk kau. untuk kau AMIRUL AFZAN :')

harini tade mood nak pakai smiley bagai. biarlah post nie nampak biasa tapi terase dalam hati dia.

Afzan's Wife



Disclaimer

Assalamualaikum and Hello stalker.
YOU KNOW MY NAME BUT NOT MY STORY SO PLEASE READ FIRST THEN YOU CAN MAKE A CONCLUSION


Facebook|Twitter
« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Sunshine

Search your name in the box. Please infrom me if your name is not there.



Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Nur Ati
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google